דיגמא-מדיקל

  • היי לין,

    כמה מילים לגבי יום הגיבוש שבחרנו דרכיכם:

    1. אתחיל בנהג שהקדים והגיע לפני הזמן סרגיי המקסים.
    נהג בזהירות ובנינוחות המתין ואסף אותנו מכל נקודה שביקשנו.

    2. גילי המדריכה היתה מתוקה ודאגה להסברים והדרכה כמו שאומרים "תשובה מלאה" וגם המליצה לנו על עוד מקומות מעבר שכדאי לבקר ליוותה אותנו עד למסעדה ונפרדה מאיתנו לאחר מכן.

    3. האירוח בשני המקומות שביקרנו בכפר הרואה לארוחת בוקר וברוניתא לארוחת צהריים, היה טעים ונפלא.
    המקומות של המסעדות היו יפים מאוד גם בעיצוב וגם המיקום.

    4. סדנת הזכוכית היתה מהנה ביותר. איילת היתה מקסימה ודאגה לשתף את כולנו, זכרה את השמות של כולם ופנתה לכל אחד מאיתנו אישית, הכנו יצירות יפות וכולם זרמו ושיתפו פעולה וממש אהבו את הפעילות, יחד עם זאת איילת דאגה לכיבודים טעימים ואפילו כיבדה אותנו בבירה.
    המקום עצמו ממוקם באיזור פסטורלי מקסים שהצטלמנו בו ואהבנו.

    היה יום טיול מלא פעיל מהנה ביותר, כולנו אהבנו מאוד, תודה רבה על הארגון והדאגה מהתחלה ועד הסוף!

    רינת והילה
    חברת דיגמא מדיקל



     
+